Tankar till en speciell vän..

Ibland när man är fylld av så mycket kan man känna sig så otroligt liten och frustrerad. Man vill göra så mycket för att hjälpa, men man kan inte få fram något som är bra..
Ord i all ära, men jag vill verkligen hjälpa "på riktigt"
En vän som är i trubbel är något som gör att jag verkligen vill göra allt för att hjälpa..

Men just nu är det väl som så att jag bara kan hjälpa med ord, och det är ju inte alltid som bara ord hjälper, men jag hoppas att mina ord och tankar gör att du känner att du inte är helt ensam.. Jag menar varje ord jag skriver, jag menar varje ord som jag säger..

Mina tankar är hos dig hela tiden och jag önskar jag var närmare för att du verkligen skulle få känna min värme, känna att jag bryr mig..

Jag finns här för dig alltid, jag finns här för dig dygnet runt.. Tveka aldrig på det, tveka aldrig på mina ord, tveka aldrig på min värme..


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0