Söndagen innan måndagen.. 17

Då var det den där söndagen igen... Är det någon som är säker på att det inte finns fler söndagar än andra dagar i veckan??? 
Mycket har inte hänt idag.. Sovit mycket idag, känns precis som om jag skulle ha feber eller något liknande, fast hittar inte min temp så jag kan inte kolla det, fast å andra sidan brukar det ju vara som så att jag inte brukar ha någon feber när jag känner det.. Men det är jobbigt i alla fall..

Men jag ska slå mitt rekord och då måste jag klara typ nästa vecka också hehe

Mathias är precis körd till sin match och jag var och handlade lite mat.. Lär väl bli lite ärtsoppa här hemma idag..

Vänta ska bara nysa..


SÅ där ja.. Ursäkta hehe..

Just nu har jag börjat titta på Tre Kronors match mot Finland.. Och funderar på om jag skulle göra det liggande kanske.. Fast risk för att man somnar då ju..
Men annars har det varit ganska tyst idag..
Fick ju någon gissning på mitt förra inlägg, och gissningarna pekade väl åt samma håll skulle jag tro hehe..

Ny som kommenterat på min blogg som var lite okänd, men alltid trevligt med (nya) kommentatorer..

Nä då hade jag nog inte mer för närvarande skulle jag tro.. Men vi får väl se om jag återkommer lite senare igen..



Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0