Söndagen innan måndagen.. 16

Den där söndagen har kommit igen.. Då var snart denna helgen slut.. Suck går så snabbt tycker jag... Nåja vaken är jag i alla fall och fått i mig någon flabb koffein.. (och för er som inte vet det så är flabb = mun)

Sovit som en stock har jag gjort i alla fall och det är riktigt skönt och just nu sitter jag framför TV och tittar på en massa snö, tjejer med plankor på skorna och pinnar i händerna..

Egentligen är det lite tidigt att skriva första inlägget kanske med tanke på att det inte hunnit hända så mycket än.. Förvisso är det väl nu jag ska följa bloggnormen och skriva om Melodifestivalen?? Men å andra sidan så tycker jag att man kanske bör ha sett mer än 15 minuter för att kunna uttala sig? Kan väl inte påstå att det är något som är högprioriterat i detta hemmet att titta på.. Tittade i princip på snabbgenomgången igår och hittade min favoritlåt, även om jag tycker det borde funnits mer hårda gitarrer i den låten, men ja ja..
Vilken låt det var?? Ingen aning, kommer inte ihåg vad den hette..

Nähä.. Vad ska jag nu skriva om?? Nä det blir nog att lägga ner detta inlägg för denna gången...Kanske hörs vi igen snart..



Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0