Skyddet

Viss eld vill man skydda sig för, för att inte bli allvarligt bränd, ibland skyddar man sig för lite och ärren sitter kvar, och ibland så skyddar man sig för mycket och då är det bara kylan kvar..

Våga så där lite lagom svenskt är väl det man ska göra, och det är väl det jag bestämt mig för att göra, sedan får man väl i en framtid se om man blev bränd eller om det hamnar i kylan..

Yrande och svammel? Tja det är man väl van vid om man läser i min blogg..
Våga och vinn har någon sagt till mig, jag vill våga, jag vill vinna.. Och jag vet vad högsta vinsten, vad 1 priset kan vara...

 


Spårlämningar
Skrivet av: Anonym

Gör som havet

VÅGA!!

Lycka till../ Kram T

2011-02-10 @ 20:32:58

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0