Så snabbt det kan gå..

Innan idag så ringde Christofer mig och en snabb omvandling skedde mig, blixtsnabb hehe...


Men så farligt var det inte haha.... Någon som kan gissa haha...
Glad i alla fall hehe

Spårlämningar
Skrivet av: hesse

Väntar hans fru barn och de behövde åka till BB? men du skall skratta vännen du har ett sådant fint sprudlande leende. Kram Helena,

2011-02-12 @ 22:05:45
Här hittas jag: http://hesse.bloggspace.se
Skrivet av: Kia

Tror du fått veta att du ska bli farfar :)

2011-02-12 @ 22:16:12
Skrivet av: Helena

Haha då hade jag nästan rätt bara att barnbarnet inte är fött, det omgjorda kortet är lite sauruman i sagan om ringen, Söta du sov sött och dröm om att du skall bli farfar,

2011-02-12 @ 22:16:19
Skrivet av: Julia

Nu tjuvläste jag Mattias blogg först... Men stort GRATTIS! :-D

2011-02-14 @ 11:36:40

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0