Ont..

Mycket som gör ont nu.. Både fysiskt och psykiskt..

Ont i skallen och något konstigt i bröstet.. Får väl hoppas det kanske är stress... Man ska inte läsa för mycket medicinsk info på nätet i alla fall.. 

TIll dig..
Din smärta är min smärta, din sorg är min sorg, din illska är min illska..
Allt jag skrev är allt jag menade.. Och jag menade varje ord.. Mi casa Su casa..
Du och de dig nära ska ha det bra.. Det är bara så...

Har väl egentligen inte så mycket att skriva idag, Jobbat och varit trött.. Men ändå en bra jobbdag..
Efter jobb så hämtade jag Mathias i stan och efter att han hämtat lite saker hemma hos sin mamma så stack vi hem till mig och käkade och nu sitter vi här i soffan med vars en laptop.. hehe..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0