Onsdag idag va?? Åttonde gången

Då var snart onsdagen på väg mot sin ände.. Har kämpat hårt för att inte somna på soffan ikväll hehe..
Vet inte om det var en reaktion av mitt skrivande igår eller vad det var som gjorde att jag hade förbenat svårt för att somna igår.. Låg och vred och vände mig till typ lite efter ett då jag gick upp igen och la mig på soffan och satte på TV och hoppades att jag skulle somna till TV, vilket jag till sist gjorde, typ runt 2..

Så något trött var man när klockan ringde 05.30... Nåja jag kom upp och efter att ha kört hem till Mathias för att lämna hans mp3 spelare så for jag vidare till jobbet och var där runt 07.20..
Men å andra sidan så hade jag ju som tidigare nämnt massage att se fram emot.. Ont gjorde det men gott gjorde det hehe..

Men varit en bra dag på jobbet idag och fick gjort allt och lite till som jag satt mig för idag.. Blev en hel del fotograferande idag också.. Så nu är väl typ 1/4 av fotona tagna..

Nog om jobbet... Hehe.. Fast finns väl inte så mycket mer att skriva om det i alla fall..

Ja just det, jag lovade ju att bilden skulle komma in rättvänd, även om jag fortfarande inte kan fatta varför det ibland vänds bland fotona när man MMS-bloggar.. Men här bilden i alla fall..

Och nu vill jag passa på att tacka å det allra ödmjukaste och med stor värme för de ord som jag fick i kommentarerna i mitt långa inlägg om mig själv.. Era ord värmde och betydde mycket för mig.. Bara så ni vet det och inte tror något annat..

Ja appropå mitt långa inlägg... Efter att jag skrivit det inlägget och öppnade mig själv så har jag funderat en hel del om vad jag skrev, vad jag tänkte och vad jag menade.. Och de tankar som mest fyllde min lilla skalle var tankar om respekt, förtroende och tillit.. Kanske jag en dag går djupare in på de tankarna, men med de tankarna snurrande känns det som om när jag väl kommer till vägskälet borde inte vägvalet vara så svårt.. Men mer om det någon annan gång, om jag nu kommer ihåg det hehe..

Jaha..  Var det något mer jag hade på hjärtat just nu?? Nja nä jag tror väl inte det.. Känns som om det skulle vara något jag glömt att skriva som jag tänkt på innan idag, men kan inte komma på det så antingen var det inte så viktigt eller så är det de tankarna som snurrat som jag tänker på hehe

Nä slut för denna gången..

Spårlämningar
Skrivet av: Hesse

Du ser ledsen ut Frankie???

2011-02-03 @ 19:00:10
Här hittas jag: http://www.blogspace.com
Skrivet av: Helena

Nej tvärt om jag vet att du skulle bli ännu sötare om du log eller skrattade. Kram Helena,

2011-02-04 @ 19:50:20
Här hittas jag: http://www.blogspace.com

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0