Man borde kanske egentligen....

Ja man borde kanske egentligen skriva ett lite längre blogginlägg än de som skrivits och postats den senaste tiden.. Fast det beror väl mest på att jag inte känt precis för att blogga, har väl inte heller haft något speciellt att skriva om och det är väl egentligen så även i detta inlägg..

Det händer väl inte så mycket i livet just nu, eller jo det gör det väl men inte något som jag tycker att jag vill kasta ut här på bloggen... Så vad ska jag då skriva om??
Tja jag är trött som ett helt ålderdomshem och får väl hoppas att det beror på vädret och inget annat.. Jobbar och står i, varit sjuk i två dagar (lyckades klara av årsdagen för senaste sjukdagen i alla fall hehe)

Hmm nä kanske meningslöst att skriva detta inlägget, för som sagt har ju absolut inget att skriva om just nu.. Hmm man ska kanske be er läsare komma med skrivtips till mig, kanske frågor och svar vad vet jag... Ni kanske kan bestämma för mig hehe...

Hmm suck hatar känna denna bloggtomhet.. Tycker ju om att skriva, verkligen, men när man då känner att det känns tomhet ja vad gör man då..

Men å andra sidan är det kanske tyst och tomhet överlag i livet just nu??
Nä nu orkar jag inte svamla ihop mer...

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0