Lördagen som försvann..

Hmm ja det var det bästa jag kunde komma fram till när det gällde titel hehe..
Och det är ju för att inlägget kommer sent och lördagen börjar gå mot sitt slut..

Sov väl halvlänge idag men var väl ganska trött i ögat när jag väl vaknade, så det slutade med att jag idag också har sovit middag hehe... Två timmar på soffan.. Inte så dumt hehe.. Men när jag väl vaknade efter det så kände jag att jag var tvungen att komma ut lite så jag stack ut lite och samtidigt så ringde min mamma och min stackars sjuka mamma behövde lite bubbelvatten och cigg så jag fick i alla fall ett mål när jag var ute hehe..
Blåser gjorde det också men det var skönt att få lite frisk luft... Fick passat på att knata över till tvättstugan och sätta upp en tvätttid.. Eftersom det är lite akut med tvätteriet så fick jag välja mellan imorgon kl 06.00 eller måndag kl 20.00.. Och eftersom jag känner mig själv strök jag 06-tiden direkt hehe..

Hmm svamlande inlägg hehe...

Nåja väl hemma så käkade jag.. Det blev kött, bröd, sallad till mat idag... Mätt blev jag så jag knappt orkade röra mig hehe.. Men jag klagar inte.. hehe

Något annat?? Nja jag vågade lägga ut ett leende foto på mig själv hehe..
Haft lite konversation via sms idag... Var beredd på att sticka iväg om jag hade kunnat.. Fast vet i fan om jag inte gjort det i alla fall... 

Har väl egentligen inte så mycket att skriva om idag egentligen så man kanske ska fortsätta kolla på HippHipp i så fall hehe..

Får väl se om det blir mer skrivit idag ...

Puss och kram


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0