Lördag idag..

God morgon alla glada och alla andra... 
Ja då var det att man skulle skriva sig ett inlägg som jag lovade igår,men det är nog som så att det var mer inspiration i hjärnan igår om vad och hur jag skulle skriva idag än vad jag har nu haha...

Här har det (givetvis) inte hunnits med så mycket än, jag har vaknat, ätit frulle (mackor med rostbiff och med skinksallad) druckit mjölk och tagit dagens godaste och första snus och tittar nu på damernas slalom..

Middagen är väl inte planerad än men idag tror jag att det blir en väldigt enkel middag, för igår blev jag sjukt sugen på makaroner och köttbullar.. Så får det väl bli lasange eller gryta imorgon.. Nåja den som lever får se
Roliga saker som hänt i veckan då..?? Tja jag har ju lyckats tillskansa mig en nyare mobiltelefon som jag än så länge är sjukt nöjd med hehe, mer var det väl inte om den hehe..

Sedan hade vi ju den stora nyheten som har varit så kul att se andra personers reaktion när jag har berättat haha.. Vilken nyhet undrar ni?
Jo att unga vackra jag ska bli farfar haha..
Det är Christofer och Emma som ska ha barn och det är planerat till september.. En Vincent eller en Emilia.. Ska bli så jättekul..

Och som sagt så kul att se omgivningens reaktion när man säger att man ska bli farfar haha Nä man behöver inte vara 70 för att vara farfar haha.. (för det är ju det det alltid visas när det är reklamer på TV)

Och eftersom jag inte vet om det blir en Vincent eller en Emilia så är det ju jävligt tur att MFF shopen säljer både ljusblåa, rosa och vita babykläder med MFF märken på hehe.. Men tänkte att jag nog borde satsa på en Färjestads dress också hehe.. Ser det ju som min heliga uppgift att se till att mitt barnbarn ska hålla på rätt lag redan från början hehe..

Bra vecka har det varit på jobb också men inte så mycket att skriva om det..
Tråkiga saker??? Nja jo ja det beror väl på hur man ser på det, men vet inte om det är så mycket kul att dra upp det här i bloggen, inte just nu i alla fall, det kanske kommer sen.. Lite har jag ju skrivit i mina små korta inlägg..
Mycket kan bli tvärtom..
Och jag kan tyvärr (numera) tröttna ganska fort..
Nä nu är det väl inte mycket mer att skriva just nu och vi får väl se om jag återkommer med fler inlägg idag...

Men så länge..

Till alla de som ligger mig väldigt nära i hjärtat, födda som ofödda (hehe)
With Love and Hell Fire
och för övrigt
Saar såå

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0