Fredagstipset





Jag är inte mycket av en vindrickare, sen om det beror på att jag inte tycker det är så kul att sitta och dricka vin själv eller vad det beror på det vet jag inte riktigt..
MEN om jag skulle rekommendera två av mina favoritviner (ett rött och ett vitt) så skulle det nog bli att jag rekommenderar dessa två ovan på bilden. EL COTO Rioja..
Jag kan inte skriva en massa om att det doftar som en förmultnad lövhög eller om det smakar som en svettig häst om våren, men jag tycker det är goda viner och till lagom priser. Det röda kostar under 80 kr och det vita kostar under 90 kr. Fast smaken är givetvis som baken... Men det var mitt lilla tips i alla fall


Favoritöl då??
Ja det finns ju många, men de två stora favvisarna just nu är i alla fall
 


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0