Drömmar...

Ibland så drömmer man väldigt konstigt, och det behöver ju inte vara konstigt på något dumt sätt för det..
Jag brukar ju kunna få ihop mina drömmar väldigt speciellt också, till och med till den grad att när jag vaknar så vet jag inte riktigt om det är så att jag upplevt det eller om jag drömde det..

Jag ska inte sitta här och ta upp massor utav internet space genom att berätta om en massa drömmar fram och tillbaka.. En dröm har jag ju skrivit om på min förra blogg om en okänd tjej som jag träffade på (och en av mina läsare dök upp och tyckte det var väldigt likt henne hehe)..
Nu var det som så att jag sov lite middag och ja den var väl inte planerad eftersom jag somnade med snus inne hehe

Som sagt jag somnade på soffan.. och när jag väl började drömma så var det vår/sommar och det var solsken och så där härligt lagom varmt.. Och jag gick hand i hand med en tjej i Pildammarna (igen) här i Malmö, vi gick sedan längs vägen hemåt mot mig där jag bor.. Hon tryckte min hand och jag tittade på henne och då kysste hon mig *rodnar* och det var mycket folk omkring oss, precis som om det var någon aktivitet i eller i närheten av Pildammsparken.. Typ motions/idrottsarrangemang.. Så när jag vaknade kände jag mig lite smått besviken att jag låg på soffan, och att allt varit en dröm haha.. Stackars mig...

Denna gången var inte tjejen okänd kan jag ju säga, och normalt när man skriver så brukar man ju mena att det är någon man känner men motsatsen till okänd är ju känd och det är väl denna tjejen..
Nyfikna på vem det var som jag kysste och gick hand i hand med här i solen?? Kan tänka mig det haha... Men jag ska väl inte hålla er på halster, fast å andra sidan , är man inte sportsintresserad kan det kanske vara svårt att veta vem det är, men jag börjar med att sätta in lite bilder på henne:
Vet ni inte vem det är eller kanske är det som så att ni inte kommer på hennes namn så kan jag nämna att det är en tjej ifrån svenska längdskidlandslaget och hon heter Charlotte Kalla.. Nu är förvisso tösabiten bara typ 24 år, men vad kan jag göra haha... Hon var ju kär i mig haha...

Nåja jag klagar inte på drömmarna men ändå blir man lite ledsen när man vaknar hehe... Nåja.. Nu har jag lyckats svamla iväg ett inlägg till er och ni har lärt er lite till om mig hehe...

Spårlämningar
Skrivet av: Helena

Kalla känner man ju visst igen, min 91 åriga farmor tittar jämt på sport gärna vinter skidor slalom skidskytte, Synd att det var en dröm för våren drömmer jag oxå om, vet du om att jag blev tillverkad i pildamsparken går det rykten om i familjen hehe, Du ser inte gammal ut bara så du vet du blir en ung farfar skall du veta, Kram om /Helena, Ps Kalla kanske är singel nu?

2011-02-19 @ 19:15:42
Här hittas jag: http://hesse.bloggspace.se
Skrivet av: Helena

Tja du kan kanske bli säkerhetsvakt åt henne när hon annonserar att hon skall till Malmö? det var väl från de trakterna du kom va? så ser du till att ett arrangerat attentat uppkommer så du "Räddar" henne från stalkers hon faller pladask, finns inget mer romantiskt än att bli räddad av en som dig vännen, (men för guds och din egen skull, vänta med att säga att du skall bli farfar ) föresten du har rätt trött som en gnu heter det, det är min mors största farhågor att återfödas till en gnu, Men min sambo sa jämt strumpa så jag har klimatiserat mig men skall programera om lovar, Puss på nosen lycka till.H.

2011-02-19 @ 19:27:59
Här hittas jag: http://hesse.bloggspace.se
Skrivet av: Helena

Lita på mig du, jag har inget ont att säga om dig bara kredit skall du veta, du är rar, omtänksam, snäll , artig, sött leende, vackra ögon osv så du kan va lugn Kramis Helena,

2011-02-19 @ 19:36:20
Här hittas jag: http://hesse.bloggspace.se
Skrivet av: Helena

Hoppas jag inte gjorde dig generad? Kram h.

2011-02-20 @ 12:18:43
Här hittas jag: http://hesse.bloggspace.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0