Då var det väl dags för Onsdagstorkan?? Igen

Inget speciellt att skriva om idag heller...
Låter konstigt men det har varit fullt ös på jobb idag men inte mycket att göra typ..

Vaknade imorse kände mig febrig och har torr konstig hosta, fortfarande ont i övre delen av kroppen typ runt om och ont i skallen.. Borde kanske snart beställa tid på vårdcentralen?? Mår bra i skallen men inte i kroppen, men har ju inte råd att vara hemma.. SÅ får hoppas att det inte är så farligt..

Efter hemkomst hade jag ett kort men för mig viktigt samtal..

Hmm har egentligen inte mycket mer att skriva om just nu, eller jo jag har MASSOR jag skulle vilja skriva om, tankar, känslor o s v, men tack vare min respekt för en speciell persons integritet så får jag hålla det för mig själv, eller jag får hålla det till att skicka det i sms till den personen och hoppas att orden letar sig fram till rätt plats och gör rätt verkan... Och att den personen får värme och uppskattar de orden jag skriver.. Menar ju vart enda ord till 100%

Nä nu blir det inte mer för denna gången i alla fall

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0