Torsdagsorden

Några rader ska jag väl klara av denna torsdag dan före dan före den kära dopparedagen.

Har inte så mycket att skriva egentligen. Var på jobb vid 07.20 och jobbade fram till typ 16.00. Hade väl egentligen tänkt jobba typ till 14.00 och flexa ut då, men så blev det alltså inte hehe.

Det har varit en arbetsdag där det har varit att göra mestadels av tiden men samtidigt så har det varit en dag i skön julestämningstempo med mycket prat och skratt.

Nåja väl hemma, eller ja jag körde in på COOP först och pantade flaskor och köpte snus, så började jag fundera på kvällens meny, vilket slutade med att jag kastade ett par burgare i stekpannan och käkade dem. Helt okej och blev mätt så det är inget att klaga på hehe.

Gjort de sista kontrollerna och förberedelserna inför handlingen av de sista julklapparna imorgon och nu ska jag bara försöka att ha disciplin nog att komma upp tidigt fast jag är ledig, så att jag kommer iväg när jag ska.

Som sagt imorgon är det lillejul och dagen före julafton. En julafton som jag ska fira med Mathias och min mamma. En viss oro av en viss sort finns men förhoppningsvis blir jag positivt överraskad men just nu känns det inte så. Men ska försöka göra det bästa av det. Nog sagt om det. Ni som känner mig väl vet vad jag menar och syftar på.

Dagen efter den dagen är det i alla fall min födelsedag. Ja på juldagen. Det kommer bli en lugn dag och inget större firande.

Nä nu är det nog tomt i skallen så jag avslutar. Tänkte jag skulle försöka göra det med ett foto från en del av ombyggnaden. Inte mycket nybyggt där inte. Mest rivning och demolering.

Puss och Kramen



Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0