Tionsdag?

Ja tionsdag.. För ett inlägg för tisdagen och för onsdagen..

Fast å andra sidan så är det inte så mycket att skriva om tisdagen tror jag för minnet är svagt och kommer inte ihåg så mycket haha..  Hmm åt spätta, det kommer jag ihåg i alla fall..

Idag då? Tja lite sovmorgon sedan iväg till jobbet för vidare befordran till Brøndby där jag sedan med ett par kollegor har tillbringat större delen av dagen.. Trevligt och en trevlig lunch bjöds det på..

Hmm ja det känns inte som om jag hade så mycket att berätta om ju hehe..
Ja just det jag kollade in igår vad det är som ska köpas i julklapp.. Så nu tror jag att inköpslistan är spikad.. Får väl bara hoppas att allt finns kvar när det är dags för inhandlingen.. Och hoppas att mottagarna blir glada för det de får.. Fast det tror jag och har en känsla av i alla fall..

Om en stund så ska Christofer hedra mig med ett besök hehe.. Och Mathias och jag spelar WordFeud.. Ännu en gång så låter jag honom vinna (hrm hehe)

Hmm jag lyckas svamla på lite hehe..
Nåja imorgon är det en stor rumsbytardag på jobbet och lär bli en del ur- och inkopplande och bärande av både det ena och det andra..

Visst är det trevligt med julstämning med 4-6 plusgrader, gröna gräsmattor o s v hehe... Ja jag är ju inte så glad för snö ju.. Ska det vara snö kan den väl komma typ 23 december och börja töa senaste 1 januari hehe.. Men sådant händer inte i mitt älskade Skåne.. hehe

Hmm min granne verkar inte använda en hammare när det sätts upp något, känns, eller ja hörs, mer som en slägga..

Längtar till boxen med säsong 4 av Sons of Anarchy kommer ut.. Har sett spridda avsnitt redan, men läst mer om plotten.. Spännande hehe..

Nä vad säger ni kära läsare, kanske ska försöka avsluta detta inlägg?? Blir ju bara en massa meningslösa korta storys haha.. Får återkomma imorgon och hoppas att det finns några rader att skriva om där i stället haha..

Men vi "ses" imorgon igen
Puss och Kramen

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0