Onsdagens julgran som barrade vidare

Tänkte att jag inte skulle somna igen, eller ja det lät ju lite fel, jag ska inte somna i förtid på soffan utan jag ska hålla mig vaken tills det är dags för mig att somna.. Lagom snurrigt eller haha..

Onsdagen har gått bra sen jag skrev imorse.. Och dagen har gått på i sin lilla takt och har varit någorlunda fullt upp hela dagen och imorgon är det sista arbetsdagen för mig innan julledigheten..

Efter jobbet idag ville mamma ha lite sällskap/hjälp med att handla, eller ja hon behövde ha med mig för att få hjälp att bära upp kassarna med julmaten hehe.. Sagt och gjort körde vi till Mobilia och hon fick inhandlat det sista av julmaten.. Samtidigt som vi gick inne i mataffären så lyckades jag på något sätt lova att göra Janssons Frestelse.. Jag vet inte hur det gick till egentligen.. Men ja det är ju bara att sätta igång... Jag ska bara köpa potatis och lök sen är det ju bara för mig att sätta igång haha... Får fixa det på fredag också..

Fredagen annars består av att gå upp tidigt, fast jag har semester, sedan köra till en viss affär och vara där och hänga på låset när de öppnar och köpa julklapp samt födelsedagspresent till Mathias.. Efter att det är gjort ska jag hämta upp Mathias för att handla julklappar till mamma/farmor.. Och har vi tur kanske vi får med oss Christofer också hehe.. Men fick precis svaret att det skulle han inte för han skulle även handla till mig och Mathias hehe... Ja det är inte ett lätt pusslande precis hehe...
Middag idag?? Nja nä orkade inte det utan det blev mackor, och sedan blev jag ju bjuden på lunch idag så det var inte så behövligt hehe..

Nä det var väl allt för denna gång.. Men återkommer snart igen

Puss och Kramen





Födelsedag -4 dagar hehe

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0