Lördagen som blev söndag..

Ja det blev ju det innan jag hann skriva ett inlägg..
Eller ja det fanns ju ett inlägg idag vid kl 10 som handar om en speciell hon men annars inte mycket mer haha..

Fast det var lite förinställt det inlägget för när klockan slog tio och det inlägget publicerades så var det faktiskt som så att jag sov hehe.. Eller ja jag vaknade väl till vid den tiden men bestämde mig snabbt och enkelt utan att veta det egentligen för att somna om och vaknade inte förrän vid runt lite efter kl 13 hehe.. En skön och rejäl sovmorgon hehe..

Nåja jag kom upp då och såg att dörren till Christofers rum inte såg ut som den gjorde innan jag gick och la mig så jag öppnade upp dörren, och slogs av en hmm speciell sprit och öldoft hehe.. Och en son som snarkade högt så jag stängde dörren igen och gick till soffan haha.. Käkade lite frulle bestående av rostade mackor och makrill i tomatsås.. Inte alls dumt..

Nåja efter en stund så vaknade sonen till liv och stapplade upp hehe och en kort stund senare så försvann han hehe... Själv tog jag det lite lugnt för att sedan kasta mig in i duschen och göra mig redo för min svåra sittning med min kompis på Kvarterskrogen..

Fram tills min kompis ringde så höll jag mig vilandes och spelade lite wordfeud och när han väl ringde så tyckte jag att han skulle komma upp här först så vi kunde dra några Jack Single barrel innan vi gick ner.. Sagt och gjort så blev det..
Men till slut blev hungern för stor och vi promenerade ner och där beställdes det öl och pizza.. Båda körde på specialaren MIF Support som är en pizza med räkor, tzaziki bea sås och en hel skiva lövbiff hehe.. Och sedan så tillbringade vi kvällen där med både roliga samtal, djupa samtal o s v.. Alltid lika trevligt.. Det brukar vara det när vi väl träffas och 7 stora starka och 3 jack senare så sitter jag här nu och försöker skriva ihop ett litet inlägg om dagen haha..

Även om jag har varit med om mycket med vårt snackande idag så har jag inte så mycket att skriva om egentligen haha.. Fick ju skrivit mycket igår om både det ena och det andra och även för er som vill kommentera anonymt, men har inte fått någon sådan kommentar än, men har ju fått andra trevliga kommentarer av en ny läsare på min blogg.. Tack för det.. Uppskattas..

Men som sagt har jag inte mycket mer att skriva om just nu så det är väl inte lönt att skriva så mycket mer.. Det som kanske snurrar i min skalle, som inte beror på ölen, ja det är inget som jag vill dela med mig av här inne...
Jag får avsluta och låta det fortsätta snurra i skallen.. Och nej det beror fortfarande inte på ölen haha.. Ölen hade ingen större effekt idag haha..

Saar såå..

Och du, du som inte är någon av mina söner.. Tänker på dig
(För sönerna finns alltid med haha)
Puss och Kramen

Jag efter sju öl haha..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0