Jag vet inte....

Nu kanske det kan vara dags att skriva ett litet inlägg kanske??

Har ju inte skrivit varken igår eller i förrgår..

Har inte haft något speciellt att skriva om plus att jag mått lite halvkasst både på ena och andra sättet..
Får väl se om jag kan få ihop ett litet lördagsinlägg kanske??

Torsdagen som inte blev skrivet något?? Tja det var fullt upp på jobbet och flytta över 6 skrivbord, 12 datorer och 24 skärmar och en massa meter och kilo kablar från ett större rum till ett mindre rum.. Vi lyckades i alla fall genomföra det under den dagen.. Detta flyttande, krypande på golvet och sittandes en massa på huk gjorde i alla fall att jag vaknade på fredagen med ont i ryggen och (tränings)värk i låren.. Så fredagen kändes som om jag gick omkring som en halt och lytt äldre gubbe...

Natten mellan torsdag och fredag hade jag världens konstigaste dröm.. En dröm där jag drömde att jag drömde om ni hänger med i resonemanget?? 
Helt plötsligt drömmer jag i drömmen att någon håller fast mig i ett mörkt rum.. Jag känner med mina händer för att se vad det är som håller mig fast.. Jag känner då ett par händer mot mina ben som jag följer upp för personens armar och följer dem vidare och känner ett ansikte.. Jag försöker slå mot ansiktet samtidigt som jag tänker att jag måste vakna så jag slipper den här känslan.. Men eftersom jag drömmer att jag drömmer så vaknar jag ju inte upp utan jag vaknar ju upp till en dröm.. Känner fortfarande händerna mot mina ben och får då någon sorts panik och skriker samtidigt som jag slår runt mig, och då vaknar jag äntligen upp till verkligenheten och försiktigt känner jag ner mot benen och känner då att det inte finns något och jag vet att jag är vaken haha... 
Kan ju kanske bero på att smärtan i mina lår har gått in i drömmen som om att någon håller hårt i mina ben.. Sedan kan jag kanske inte förklara att jag drömde att jag drömde...

Nåja hehe.. Fredagen bestod av att tömma ut det sista ur rummet och sedan hitta ställen att ställa allt överblivet på, samtidigt som andra kollegor behövde hjälp att flytta ur och flytta in i deras nya eller nyrenoverade rum och massa annat hehe, var helt slut i skallen när jag kom hem från jobbet och eftersom jag var utan bil då blev jag väldigt glad när jag blev körd hem av (S)F... Då slapp jag ju somna på bussen haha.. Men å andra sidan att efter jag käkat lite mackor när jag kom hem så somnade jag på soffan typ vid 18 tiden och vaknade igen lite efter 21..

Efter jag vaknat blev det lite TV tittande och sedan stupa i säng för att somna igen och vakna någorlunda pigg idag lördag vid halv12..  SÅ nu vet ni varför jag inte skrivit så mycket de senaste dagarna hehe..

Lördagen?? Ja det har inte hänt så mycket egentligen, fast ändå... Tittade lite på skidlöpen på TV, och sedan så bestämde sig Mathias och jag oss för att göra stan, men å andra sidan blev det inte så mycket på stan.. Lite felval när vi väl var på Triangeln gjorde att det inte blev så mycket springande på stan, men vi fick någon timme tillsammans i alla fall..

Det började i alla fall med att jag promenerade hem till min mamma för att låna bilen och kan väl säga att det var kallt och blåsigt idag men mötte i alla fall upp Mathias vid COOP där han köpte snus och vi promenerade vidare hem till mamma/farmor och så hämtade vi bilen för att sedan köra vidare till Triangeln och vi hann väl inte så långt där eftersom vi eller förlåt jag gjorde ett litet felbeslut, men jag hoppas och tror inte att han blev allt för besviken.. Det blev lite extra tid för vi körde en runda till till COOP och sedan så hjälpte kära sonen mig att bära upp lite saker från bilen och sedan så passade han på att hämta lite kläder här hemma då och sen körde jag honom hem för att han skulle äta lasangett (stavas det så hehe).. Själv åt jag lite ytterfilé (Mathias fick valet var han skulle äta och inget slår lasagne eller liknande i hans bok hehe)

Nu sitter jag här och är jättemätt och börjar känna att jag nog har fått ihop ett rätt bra inlägg, I alla fall lite långt hehe..

Fast lite ångetst för att det är kväll vilket betyder att det är söndag i morgon och då är det snart måndag igen..
Men å andra sidan så har jag tur så blir det rena spa-upplevelsen imorgon hehe... Kan väl hoppas på det hehe..

Förresten pratade med Christofer innan idag också, han ska ha julparty idag, men det var inte det, det var mer det intressanta samtal som han hade haft med sin farmor haha... Nä jag tänker inte skriva så mycket om det här, men kan ju säga som så att det inte alltid står stämplat i pannan på folk, inte ens på Facebook haha.. Men lite kul att min mamma, grabbarnas farmor ringer till Christofer och pratar facebook haha... Nåja...

Hmm nu har jag nog inte mer att skriva om just nu.. Lite huvudvärk och nackont som maler, ryggen känns bättre och träningsvärken lite bättre så allt är på rätt håll och på rätt väg haha... 

Nä nu får man väl gå och byta om, det är ju väl dags för Nobelmiddagen nu???
Saar såå
Puss och Kramen

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0