Inget bättre resultat idag??

Med att få till ett längre inlägg då alltså.
Men idag har det varit bättre humör så jag kan ju inte klaga allt för mycket hehe.

Har varit mycket med fakturering idag och imorgon ska jag lära mig ett nytt faktureringssystem så jag var tvungen att förbereda lite för det. Och givetvis ska man ju inte lita på datorer. Borde ha lärt mig det vid det här laget, men ack nej. Höll på med lite i excel och fick lite fuckup med kopplingarna och kom inte tillbaka så det var bara att börja om från början. När jag i andra omgången kommit en bra bit in i det jag skulle göra så tänkte jag att jag skulle spara det jag gjort so far. Vad händer?? Jo excel kraschar och stänger ner sig innan jag hann spara. Så tredje gången gillt. Men då sparade jag i princip på varje rad jag gjorde och blev äntligen färdig med det. Tjurig som jag kan vara så ville jag bli klar innan jag gick hem, så det blev tillslut att jag stängde ner och stämplade ut vid halv sex typ..

Nåja sedan har det inte blivit mycket mer gjort idag. Var hemma vid ca halv 7 och klockan 7 hade jag fått i mig lite mat. Sedan lite TV med Äntligen Hemma och House.

Idag är det ju lucia och m à o 11 dagar till jul vilket ju betyder att det är 12 dagar till min födelsedag hehe. "Faxade" min önskelista till Christofer igår hehe. (alltså jag gjorde en jpg-bild i PS med överskriften FAX. Ja vadå haha han bad mig ju faxa över den haha)

Jaha då var det väl inte mycket mer för denna gång. Återkommer med all säkerhet imorgon igen hehe.

With Love and Hell Fire

Puss och Kramen


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0