Ibland så..

Ibland så behöver man bara titta på ett eller flera foton på en person för att man ska tänka väldigt mycket på den personen, för att man ska sakna den personen, längta efter den personen, oavsett om det är att man bara haft lite innan.. Oavsett om det blev ett abrubt avslut.. Det var ju bra..

Det är både med värme och saknad och liiite ledsenhet som jag tittar på bilderna..
Kanske igen någon gång.. Hon vet var jag finns.. Kort men bra stund i mitt liv..
Du fick mig att må så bra.. Så otroligt bra.. Tror du vet det annars vet du det nu..

Puss och Kramen..

Spårlämningar
Skrivet av: ttheresebjörkman, :)

svar;

haha okej! :)

hur mår dudå?:)

2011-12-03 @ 15:44:36
Här hittas jag: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0