Fredagen, Lille Nyårsafton??

Var jobb idag ju och svårt att komma upp imorse, men lyckades till slut även om jag var trött som en gnu..

Dagen på jobb bestod mest i att inför det nya året justera prislistor och fakturaunderlag så det finns väl inte så mycket att berätta om det egentligen.. Plus att jag tog en kort dag och slutade vid 14 tiden då jag efter lite strul hämtade upp min mamma för hon skulle handla lite, och samtidigt så passade jag på att få hem lite varor jag också även om det alltid är något som man glömmer..

Men får väl ge mig ut imorgon och handla det sista, så jag har allt hemma till Nyårsafton..
Nä blir inget partajande för min del utan en stilla och lugn kväll med lite god mat, ett gott glas vin och en god bok, kanske en J.D. slinker ner också..

Annars under kvällen har jag inte gjort så mycket, käkat lite och tittat på TV och försökt hindra mig själv från att somna haha..

Visar sig väl att jag inte har så mycket mer att skriva om egentligen hehe..
Så jag tror jag avslutar med detta nu.. Ja jag vet det blir ett kort inlägg, men det är ju bättre än inget alls hehe..

Någon i tankarna idag, som snurrar lite, men inget mer om det

Saar såå...

Imorgon är årets sista dag..

With Love and Hell Fire..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0