En onsdag ur mitt perspektiv

Ja den överskriften lovar kanske mer än vad jag kan hålla haha.

Var i alla fall någorlunda pigg när jag steg upp imorse och det är ju alltid något och tillslut kom jag iväg och var väl på jobb vid halv åtta och förmiddagen gick åt att besvara frågor och funderingar från entreprenörer i ombyggnaden och lite mer förberedelser inför faktureringsintroduktionen.

En liten Felix Mexicansk Tacopaj till lunch och sedan var det dags för introduktionen och systemet kändes väl inte allt för svårt så det ska nog kunna klaras av.
När det var klart så var det lite mer ombyggnad och lite ändringar i de förberedelserna jag gjort inför faktureringen och kom iväg tidigt från jobbet idag (17.00) och på skrivbordet väntar en bra hög att fakturera imorgon.

Anledningen till att jag stack redan vid fem var att jag lovat mamma att följa med henne och handla och när det var gjort så möttes jag av Christofer där hemma och jag satte igång att laga middagen som blev en kulinarisk höjdare bestående av makaroner, köttbullar och ketchup och till det lite ful-julmust.

Ja sedan har det inte blivit mycket mer händelser och tittar nu på TV och bloggar lite samtidigt. Multitasking??? Haha

Jaha vad ska jag nu skriva om nu då? Hmm har väl inte så möed mer att tillföra i dagen och då är det kanske dags att avsluta inlägget?? Fast det var längesedan jag riktigt bara ordbajsande i 200 km/h. Får kanske ta upp den traditionen snart igen?? Hehe

Men idag blir det inte i alla fall.

Men vi hörs säkert snart igen hehe.

Puss och Kramen


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0