En glasklar söndag...

Eller? tja varför inte.. En överskrift så god som någon..

Det är ju söndag igen och snart dags för en ny arbetsvecka.. Veckan innan jul ju hehe..

Idag blev det inte en lika lång sovmorgon men tillräckligt i alla fall hehe.. Så vid 10 kom jag upp och käkade lite frulle som idag bestod av risgrynsgröt och en macka med mjukost.. Helt okej hehe..
Satt/låg sedan och tittade på Musikhjälpen tills jag fick ett SMS av Mathias som frågade om vi skulle dra till Mobilia och det är ju söndag så varför frångå traditionen hehe.. Sagt och gjort gjorde mig i ordning och körde iväg och hämtade upp Mathias.. Innan jag for iväg så märkte jag att december månad är månaden där allt går isönder för mig.. Först som jag nämnt innan var ju mina vinter/marchkängor, nu var det hål i jeansen och mina stålhättelågskor som börjar gå på sin sista vers.. Nåja inte mycket att göra åt..

Behöver man piggas upp kan man ju alltid lyssna på en sådan här liten glad låt hehe:



Nåja väl på Mobilia så gjorde vi nog det visa valet och parkerade på Warsawa torget.. Ganska stor panik bland bilisterna inne på ordinarie parkering.. Sedan blev det väl en sedvanlig runda på Mobilia fast vi glömde Stadium hehe.. Men inne på Dressmann så köpte Mathias fluga och hängsler och inne på H&M köpte han skor.. 
När vi gick omkring där så hann jag lokalisera lite julklappar också, vilket inte är så dumt hehe.. Nåja till sist hamnade vi på Espresso House där jag blev bjuden på en Vanilla Latte..
När vi kände oss färdiga där så körde vi till COOP där jag köpte snus och lite middagsmat och Mathias köpte juice och te.. Körde sedan kära sonen hem..

Väl hemma så tryckte jag i mig middagen som idag blev en enkel middag med grillade kamben och givetvis julmust att dricka.. Passade på att SMS lite med Christofer om lite julklappssnack hehe.. Alltid trevligt..

Ja just det.. Björn Hellberg satt på Mobilia och signerade sin senaste bok. Och eftersom han är Sveriges tennisorakel och kan alla setsiffror så jag hade en stor fundering om jag skulle fråga honom om han visste setsiffrorna i Christofer och Grevens senaste dubbelmatch.. Fast hade han vetat det hade jag nog blivit något imponerad haha...

På tal om inget så måste jag ju passa på och visa upp en "Balkanvideo" till, fast denna gången är det mer HipHop och det är ju förvisso inte min sorts musik riktigt men eftersom jag känner han som är "leadsinger" i denna grupp så är jag ju bara tvungen att lägga in den haha.. Även om jag inte förstår så mycket av vad som sjungs hehe..


Han i början med vita 3/4 byxor;)

Nåja det var väl det hehe... Nu har jag väl inte mycket mer att notera ner här på bloggen för denna gång.. Eller jo det var en sak som jag funderade på härom dagen..

Hur tänker kvinnor/tjejer när de säger att alla män är lika dana och håller stenhårt på det men när man som man påpekar att alla kvinnor är likadana också så får man höra att "Nä du har inte träffat rätt sorts kvinna än" hehe
Kan ju fundera på hur de tänker hehe.. Är det också inte som så att den partner som har varit den mest perfekta ibörjan mycket väl kan vara den värsta man varit tillsammans med när uppbrottet kommer??

Nåja det var bara en liten fundering.. hehe
Saar såå
Puss och Kramen

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0