En annandag jul

Blir inte något långt inlägg.
Orkar inte starta datorn.

Lite sovmorgon och sedan till Mobilia med Mathias.
Fika på espresso house. Inhandlande av ett par klädesplagg. Mathias lika så. Körde honom hem och själv vidare till B&W där det blev en tröja och isskrapa, även om den sistnämnda inte verkar behövas. I alla fall inte än. Men bra att vara förberedd haha.

Hem. Laga mat. Enkelt. Pommes och burgare. Sedan soffan och läsa sista halvan av Zlatan-boken.
Nu färdigläst. Försök till recension en annan dag hehe

Nu är det snart sovdags, är ju jobb imorgon.

Hörs snart igen....

Puss och Kramen



Fan vad trött jag ser ut.....

 


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0