Den slabbiga tisdagen blev den mjuka onsdagen

Ja eller något sådant i alla fall..
Blev ju inget skrivet igår, jag tror att en stor bidragande orsak till det var att jag somnade på soffan vid 20.30 och vaknade någon gång 00.15 och kände väl att blogga just då inte var min största prioritet...

Var fullt upp på jobbet igår, mest på förmiddagen, då jag även började få känningar att mitt alter ego Bogdan var på väg att krypa fram, eller ja han var nog framme lite.. Det var alltså inte helt snälle Franke som var framme..
Men jag lyckades i alla fall ta mig genom dagen och på väg hem körde jag in om COOP och handlade lite mat körde hem och tryckte det i munnen och körde sedan ut igen för att skjutsa Mathias till Mobilia där han skulle skicka iväg och hämta paket.. Sedan var det hem igen och ja som sagt sedan somnade jag ju typ halvvägs in i Äntligen Hemma, och vaknade sedan när de körde reprisen hehe

Idag är det alltså onsdag och så mycket har ju inte lycktas hända än, har kommit till jobbet, har hunnit uppleva snöfragment och isig bakruta.. Har hunnit med frulle och nu ska jag vidare så vi hörs senare

Puss och Kramen

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0