Ah va fan...

Nu höll jag på att glömma skriva idag också... Eller ja jag glömde inte igår...
När jag vaknade igår morse så vaknade jag med en bultande huvudvärk som kändes som om det fanns en golfrange i min skalle och alla slog ut nästan samtidigt... Men tog mig till jobbet där huvudvärken fortsatte och jag började må illa, så 11.30 fick det vara nog och jag flexade ut.. Visst blir ju ett antal timmar minus men hellre det än att jag fick sjukdag..

Väl hemma la jag mig på soffan med ett täcke och tänkte att jag skulle vila lite, men somnade som en klubbad säl och sov i ett par timmar och vaknade sedan med en försvunnen golfrange hehe.. Vilket var helt underbart plus att jag kände mig utvilad..

Tog det lite lugnt tills det var dags för Christofer och mig att sticka och få något i magen efter att han hade varit och spelat tennis och det blev snabbt och enkelt med Hassan.. Jag la mig att läsa en ny bok som jag hade fått som heter Den svarta nazisten.. Mer om den vid ett senare tillfälle.. Christofer fick sedan samtal att han hade träning så jag körde honom dit och regnet bara ökade och ökade... När jag kom hem och väntade på att jag skulle hämta honom så fortsatte jag läsa boken.. Körde sedan och hämtade honom för att hem på soffan igen och fortsätta läsa boken hehe..

Har kommit på att läsa böcker som jag tycker är bra och intressanta gör att jag kopplar av jobbet och inte har en massa tankar på det, vilket är en bra grej... Behöver koppla bort det ibland..  
Har även tänkt en del på en viss person den senaste tiden som jag också tror skulle kunna få mig att koppla bort jobbet.. Det har hon i alla fall gjort innan.. Vissa dagar är saknade och längtan större än andra men den finns där rätt ofta..

Jag somnade i alla fall gott och vaknade någorlunda pigg på fredagen och gav mig iväg till jobbet.. Det har väl varit på sitt sätt full rulle hela dagen på jobbet och känner ibland stressen komma krypande genom att jag känner mig lite låst.. Nåja det blir väl bättre det med..

16.10 tyckte jag att det var nog och jag begav mig hemåt.. Kyckling till middag.. Inte alls dumt.. Sedan har jag väl inte hittat på jättemycket egentligen, men imorgon har jag (för att använda TV4s Patrick Ekwalls ord) en ganska svår sittning på Kvarterskrogen tillsammans med min kompis sedan 1974.. Ska bli trevligt med en pizza, några öl och en massa skitsnack hehe.. Kanske ska bjuda upp honom på en gammelwhiskey först.. We will see.. Får väl se om jag har något att berätta om det sedan, men kanske en liiten risk att jag inte berättar om det förrän på söndag haha...

Ja just det.. Hehe..
Jag fick en liten fråga för ett tag sedan om att kommentera på min blogg och om man ville skriva något som inte andra skulle se vad de hade skrivit.. Om det skulle vara så att man vill kommentera något i min blogg som ska stanna mellan mig och den som kommenterar, ja då är det enkelt, då skriver man bara det i kommentaren att man inte vill att det ska publiceras, och då gör jag givetvis inte det.. Enkelt eller hur hehe.. Så kommentera iväg nu även om ni vill göra det i hemlighet.. Men skriv gärna någonstans var jag kan ev svara er i så fall hehe..

Jaha, vad ska jag nu skriva om??
Jo Mathias skickade över en filmsnutt som han hade filmat från TV-rutan som fick mig riktigt sentimental.. Hoppas att snart kunna få tag i hela sekvensen och filmen för att kunna lägga över det på DVD.. Finns just nu bara på VHS..

Nä nu hade jag nog inte mer för närvarande, och vi får väl se, eller jag får väl se om det kommer några trevliga glada hemliga kommentarer haha...

Får väl se om och när jag kommer in och skriver imorgon hehe.. Lite sovmorgon kan jag väl få vara värd hehe..

Men vi hörs snart igen..

Puss och Kramen..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0