What a night... What a F**king night

Eller ja.. Lät kanske värre än vad det var haha, men det har inte varit roligt i natt precis... Var absolut inte trött igår, fanns inte en gnutta trötthet.. Så jag låg och vred och vände mig i sängen, spelade Angry Bird, vred mig lite till, hostade, nös och nös (vi snackar typ 10-20 gånger efter vartannat.) Vid 04.00 somnade jag och sov till 04.30 och då gav jag upp och gick upp i stället och satte mig i soffan..

Framåt 07.00 somnade jag till och sov till typ 08.00.. Då satte jag på TVn och möttes av en hurtfrisk Paulo Roberto, med motion.. Nja inte precis den morgonen efter den natten som jag önskat mig..

Nysningar fortsätter, halsen värker, näsan rinner, hostar ibland.. Febern ligger konstant på ungefär samma nivå ända sedan igår...

Så jag vill passa på att ta tillfället i akt att tacka Christofer för att han har smittat mig... Tack så jävla mycket... Hahaha.. (Skojar lite, är ju inte arg på Christofer ju hehe)

Nä nu ska jag nog fortsätta att tycka synd om mig haha, och hoppas på att folk förstår hur sjuk jag är (haha) och höra av sig till mig haha...

Skoja... Vi hörs säkert senare..

Puss och Kram

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0