Visitors from outer space..

Haha nä riktigt så farligt var det inte kanske haha..
Men jag hoppas att Emma, Livia och Dexter överlevde besöket här hemma, eftersom de följde med Christofer upp när han skulle hämta dator och lite annat smått och gott?? 

Kanske inte ett optimalt tillfälle men i alla fall, så jag hoppas att det inte var för skrämmande haha...

Spårlämningar
Skrivet av: Emma

SV: Nejdå det var hur bra som helst. Gillade din lägenhet faktiskt :) Fortfarande sugen på att byta ? ;p

2011-08-09 @ 20:54:12
Här hittas jag: http://emma-ask-tindberg.blogspot.com/

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0