Vilken lycka.....

När jag vaknade imorse så tog jag tempen som vanligt och förväntade mig väl inte något glädjande..
Blev det något resultat då??

Jaaaa... För första gången på typ 3 veckor så låg min morgontemp ungefär där den ska ligga... Tempen visade 35,9 (ja jag är undertempare).. Det var faktiskt en stor glädje att se dessa siffror haha...

Jag somnade om en liten stund och gick sedan upp och bland det första jag gjorde var att ringa till jobb och säga att jag kommer imorgon (så blir det ju en mjukstart också ju hehe) och det lät som om A var glad för att jag skulle komma tillbaka imorgon... Så nu är jag väl frisk?? haha även om jag hostar lite ibland och att höger öra är det titt som tätt lock för (vilket är jävligt jobbigt för allt man gör ekar i skallen, varje steg.. Och tandborstningen kändes som om jag använde en fil i munnen)

Annars har det väl inte hänt så mycket idag.. Mathias har varit hos doktorn med sin hosta, men de tog allergiprov på honom?? Nåja han har varit hos läkaren i alla fall och det är det viktigaste..
Christofer skickade och frågade om jag var på jobb idag för han skulle jobba på Ön idag, men det var jag ju inte så han kom hem till mig istället på lunchen.. Vi fick ett litet snack i alla fall innan det var dags för mig att bege mig ut, för jag skulle hämta min mamma i stugan och köra henne till hemmet i stan..

Känns lite ovanligt att sitta och tänka och planera för vad man ska äta idag.. Inte för att det blir något jättestort eller imponerande.. Nä valet går mellan potatismos med köttbullar eller makaroner med köttbullar haha..

Hmm har jag något mer att skriva om?? Nja egentligen inte, ser fram emot att jobba imorgon, och om jag kommer ihåg det rätt så är det väl kalas på lördag..
Och fortfarande så jävla sugen på att tatuera mig, vill ha pengar till massor av kläder också och inredning av olika sorter till lägenheten.. Nåja keep on dreaming...

Some day... Tempus Tuum Veniet...

Vi hörs säkert eller kanske senare igen hehe

Puss och Kramen

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0