Vad har jag gjort??

För det var fan vad besökarantalet har sjunkit de senaste två dagarna haha, eller så är det som vanligt när det går ner under helgerna??

Nåja hindrar ju inte mig från att skriva i alla fall även om det som vanligt inte hänt något speciellt idag heller... Har varit iväg på Mobilia idag (också). Det var Mathias igen haha, men han bjöd ju på en Stor Vanilla Latte så jag klagar ju inte haha..
Mår väl inte riktigt hundra idag, med en hosta from hell, ja inte riktigt men kommer hostperioder när jag nästan hostar så jag håller på att vomera (fint ord inte sant haha). Mår lite illa också och känner mig allmänt bläää..

Ligger på soffan just nu och lyssnar på Carrie med Europe som dundrar från deras tältturné som bara är någon hundra meter härifrån vid gamla stadions norra läktare.. Jag har hört dem hela dagen haha, med deras soundcheck och lite annat, ja förresten kan ju ha varit Takida med för de är väl också med på turnén haha.

Där skulle man ju kunnat vara med någon som jag tror skulle uppskattat i alla fall 50% av uppträdandena haha... Nåja lär ju inte bli så, men det är ju ett beslut som jag respekterar, även om man kanske kunde sagt något.. Nåja jag är stark nog att klara det också.. Det är bara hostan som kan knäcka mig haha...
Tur förresten att det är tältkonsert och inte en utomhuskonsert med tanke på den regnskur som kom för en liten stund sedan..

Sagt att jag vill tatuera mig?? Haha... Jasså har jag det? Nåja det vill jag i alla fall, men ja inom en inte allt för lång framtid (beror på vad man jämnför med förvisso) så kanske jag kan börja fundera på det.. Sjukt många idéer om tatueringar..

Hmm något mer att skriva om?? Nope jag tror inte det.. Tror jag ska avsluta detta lilla inlägg och lägga mig lite på vänster sida i soffan och titta på TV och tycka synd om mig själv.. Haha.. Har förresten en Andersson i kylen hehe... Ja det är en öl, och jag köpte den för jag gick och nynnade på en låt när jag var och handlade på bolaget och då såg jag den ölen och kunde bara inte låta bli haha..

Vilken låt? Hmm ge mig en stund så ska jag leta lite på Youtube för jag har för mig att den finns här.. Det är en fotbollsramsa:


Andersson son son

Daniel Daniel Andersson

Andersson son son

Pappa Roy och Solbritts son

Sidled hit, sidled dit folk dom snackar massa skit

vår kapten, hård som sten och han sopar banan ren


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0