Skulle varit sista dagen innan jobbet börjar igen...

Men har precis fått ringa till jobb och sjuka mig.. Imorgon måste jag upp tidigt så jag kan ringa till vårdcentralen och få en akuttid.. Tempen ligger fortfarande på 38,2.. De senaste fjorton dagarna har jag om jag kommer ihåg det rätt haft tre dagar där tempen inte legat mellan 38-40.. Så jag tänkte att det kanske kunde vara dags att komma iväg till farbror doktorn.. Fast jag kommer väl känna mig kärnfrisk imorgon..

Nåja.. Det har ju varit fint väder idag och jag tänkte att oavsett hur jag känner mig idag skulle jag iväg och se när Christofer skulle spela på Malmö Stadion.. Nu blev det tyvärr som så att Christofer fick sitta på avbytarbänken som reservmålvakt.. Liten besvikelse för mig och en ännu större för Christofer som menade på att han inte kände att han fått någon annan idikation än att han skulle stå i matchen..
Mathias och jag tog en del bilder på matchen och hittar jag någon bra bild så kanske jag lägger upp dem här på bloggen.. Efter matchen så skildes Mathias och jag åt och jag gick hemåt.. Fick med mig säsong 1 och 2 av Sons of Anarchy så de ska jag sätta tänderna i hehe...

Efter en liten stund hemma så dök Christofer upp och jag körde honom hem... Köpte lite drickyoggi på vägen hem och lite annan dricka.. Och drickyoggin är väl det jag har fått i mig idag.... Se om jag kanske kan få i mig en smörgås eller så också...

Nåja mycket mer har jag inte att skriva om just nu... Mår inte så bra.. Trött men vågar inte sova för jag är rädd att jag ska ligga vaken halva natten och missa att vakna innan 8 så att jag kan ringa och få tid hos doktorn...

Vi hörs säkert senare.. Om inget annat så kanske efter jag varit hos doktorn (OM jag nu får en akuttid)

Puss och Kramen

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0