Skriva något idag??

Tja man kanske skulle skriva något idag?? Fast vet inte vad det skulle vara för något haha.. Det har ju inte hänt något alls idag ju haha.. Jag har renbäddat om det nu kan vara någon sensation att skriva om i bloggen haha.. Hur det blev? Haha jag hade väl inte skivit den frågan om jag inte hade en bild eller hur?? Haha så här kommer bilden.. Inget speciellt men här är i alla fall resultatet:

Jaha vad ska jag nu skriva om när jag redan skrivit om hela min dag haha... Jo jag var nere lite på ICA och köpte lite drick och lite kyckling..

Har bara varit så otroligt trött idag och skulle princip kunnat somna stående (nästan hänt det med haha) Men jag har en plan för veckan (förhoppningsvis haha) och imorgon ska jag ut till stugan för att hjälpa min Mamma Mutti lite.. Skkulle behöva handla en ny matta till vardagsrummet, men det får tyvärr vänta, men funderar på om jag ska köra mattlöst fram tills att jag har pengar att köpa en ny matta.. Måste fan bli färdig med att sätta upp min TV på väggen också så att jag kan bli av med TV-bänken.. Just nu är den ju bara en dammsamlare.. Me not like.. Funderat lite på att möblera om lite i vardagsrummet också, men får suga på den karamellen en stund till för att se hur det blir med det.. 

Nu har jag väl inte så mycket mer att skriva om så jag får väl avsluta här och kanske surfa lite på IKEAs sida lite och göra en "drömlista" haha.. Eller en lista som jag kan beta av efter hand kanske hehe..
Men tills vi hörs igen..
Puss och Kram

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0