Ska jag hata något vet jag vad det blir...

Och just nu är det min hosta som ligger etta på just den listan.. Plus att jag gärna skulle vilja känna mig frisk.. För just nu känner jag mig allt annat än frisk.. Tror inte jag har feber idag (har inte kollat) men ja jag känner mig inte bra..
Vaknade till vid halv 8 imorse och tänkte att jag kan ju sova till klockan ringer vid 9 i alla fall så jag blundade och när jag vaknade igen var hon inte 9 kan jag ju säga... Tror inte jag ska avslöja vad klockan var när jag vaknade.. Får väl skylla på att jag inte känner mig bra?? Somnade nog inte förrän vid 4 ca i natt.. Hostans fel..

Så jag kan inte påstå att jag har hunnit med så mycket än idag.. Har hunnit läsa runt på lite bloggar och på några tidningars nätupplagor.. Några positiva läsningar då? Ja det skulle väl vara att Gammeldansken är på väg tillbaka igen (nä det är inte spriten jag pratar om haha).. Vi får väl se om han är med på söndag..

Gårdagen så var jag hemma hos Emma och Christofer och bjöds på middag, en god pasta rätt och trevligt sällskap... Alltid lika trevligt..
För en stund sedan så ringde Mathias och frågade om han kunde vara här i helgen och ja.... Den frågan var ju inte så svår att besvara med ja.. Alltid trevligt, även om jag kanske inte är så trevligt sällskap just nu, men jag får ju sällskap i alla fall haha... Lite ego får man väl vara??

Satt och tittade på ikea.se igår och ja.. Handla vill jag, så mycket kan jag ju säga i alla fall haha.. Får väl se om jag kan beta av min inköpslista lite varje månad.. Inte det lättaste men kan ju alltid försöka hehe..

Just nu sitter jag mest och skriver för att fylla ut inlägget, vilket ni säkert har märkt, i alla fall ni som läst hos mig ett tag.. Har ju inte så mycket att skriva om ju haha... Kanske en del har funderat på varför det inte skrivit så mycket om bluethoughts på länge, och ja vad kan jag säga... Tankarna finns kvar där, känslorna finns kvar där.. Men det känns meningslöst att skriva om dem här om jag inte kan få utlopp för de känslorna in real life.. Jag vet vad jag vill, men jag har hört att man måste vara två om ett sådant beslut.. Men det behöver ju inte betyda att jag ger upp helt för det..???

Nä nu har jag väl haft tillräcklig skrivdiarré för den här gången så jag avslutar detta lilla inlägg med ett vanligt

Saar såå

Puss och Kramen

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0