Seriöst...Var kommer allt snor ifrån??

Ja kanske ska be om ursäkt för en något kanske lite äcklig titel?? Men det är min fråga egentligen... Snyter mig och sedan är det fullt igen... Men lägger jag mig sedan på vänster sida så blir det tomt i ena näsborren medan den andre är proppfull och givetvis samma sak fast tvärt om om jag lägger mig på andra hållet... 

Nåja något måste jag ha och gnälla om ju haha... Skulle jag välja något annat så är det väl min hosta jag skulle kunna gnälla lite över, eller kanske febern som inte vill släppa taget om mig... Drog mig in i duschen och då steg tempen med typ 0,5-1 grad haha...

Var tvungen att ge mig ut innan och det var en mindre pärs. Skulle lämna bilen till mamma och passade på att handla lite drickyoggi, dricka och lite snytepapper/toapapper... Jag gick som en pigg 80 åring och svettades så jag höll på att dö när jag rörde på mig.. Nä jag är inte 80... Det är en liiten bit kvar tills dess..
Köpte en bok också så att jag kan roa mig lite när jag ligger här och tycker synd om mig själv och tycker att dagarna sniglar sig fram... Vid 12 idag så skickade jag ett SMS till både Mathias och Christofer och uttryckte min känsla av att det kändes som om klockan var 16.00. Men kan ju också bero på att jag varit uppe sedan 07.20???

Köpte förresten lite risifrutti också när jag handlade och det var väl den första typ fasta födan som jag har fått i mig... Det var helt okej, men inte mycket mer... Jag som brukar tycka jättemycket om det.. Men ja lite av något som om man verkligen kämpar skulle kunnas ta för lite näring är ju inte fel.. Haha jag som inte ens tycker coca colan smakar just nu... Fast, GUDSKELOV, snuset funkar lite bättre nu haha.. Men har en ask cigaretter framför mig och de har inte lockat mig alls, inget bloss sedan typ i torsdags eller fredags...

Hmm tänk vad man kan få ihop vad det gäller inlägg genom att egentligen inte skriva något som helst av värde haha... Men det får jag för jag är sjuk och det är synd om mig haha (Tack Emma för din tröstande kommentar hehe).. Och Christofer har ju bett om ursäkt för att han smittade mig haha... I wont hold it against him... hehe...
Mathias var tydligen också lite dålig... Så jag vet inte om han har fått sig en stänk av samma bacilusk?? Denna djävulska bacilusk som verkar slå hårt på alla oss Grabbarna Grus haha...

Hmm har egentligen inte mycket mer att skriva, men känner samtidigt för att skriva mer, men jag har ju suttit upp minst tjugo minuter nu så jag tror det är dags att lätt, stilla, tyst och nästan obemärkt falla åt höger och hoppas att det inte ger något utslag på richterskalan...

Nåja, vi hörs säkert snart igen... Och glöm inte att hälsa på min blogg haha..
Nu ska jag ut på balkongen i ett par sekunder för jag tycker det luktar (brand)rök..

Puss och Kram..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0