Ny dag... Igen hehe

Hade lite funderingar på om jag skulle blogga något idag eller inte, och jag lutade väl en stund åt att inte blogga idag, mest för att jag inte hade så mycket att berätta om idag egentligen..

Tog en liten sovmorgon, steg upp och käkade lite frukost och fick sedan en galen idé att jag skulle möblera om lite i vardagsrummet, vet inte för vilken gång i ordningen, men tror jag börjar närma mig den slutgiltiga versionen haha.. Lite till att göra i vardagsrummet, och det behövs lite monetas för att köpa in lite som behövs för att komplettera det sista i vardagsrummet..

Givetvis så kommer jag att bjuda på en (suddig) bild på hur det såg ut när jag var någorlunda klar. Inte för att det hjälper er något för ni vet ju inte hur det såg ut innan det var klart haha.. Och blir inte hela rummet eftersom en del inte är riktigt klar än, för där ligger typ 14 ton kläder som ska sorteras i tvätthögar och kasta högar haha...

Men så här blev bilden i alla fall:



Ser kanske inte så jättebra ut för er med milimeterprecission i ert hem, men jag är nöjd haha plus att jag fick en naturlig plats för mina golfklubbor haha.. Men fan mattan måste bytas ut.. Typ 7 års spillande av barn på den mattan.. Minst haha.
TVn måste upp på väggen och få färdigt min lösning med ny DVD bänk..
Soffan ska ut och bytas ut mot en soffa som står hemma hos min mamma, men efter som den väger typ 23 ton den soffan jag ska ha och är rätt bred måste jag räkna ut en lösning hur jag ska få hit den här.. hehe..

Sedan måste jag sätta igång och rama in lite bilder och fundera på placeringen på tavlorna.. Bli så där lite Ernstig haha.. Även om det inte blir så mycket lulullande som han gör det haha..

Annars blev det inte mycket gjort idag haha.. Orkade inte med något annat så det blev pizza till middag och det kan t o m bli lite över till frukost imorgon haha... Fast man vet ju aldrig..

Imorgon ska jag förhoppningsvis få kastat lite skräp, kan ju behövas, en del att kasta... Men får väl köra samma koncept som med allt annat, lite i taget så blir det klart så småningom hehe... Får förhoppningsvis hjälp av Christofer imorgon också..

Nja då hade jag väl inte mycket mer att skriva i mitt inlägg för dagen.. Har ju som sagt inte hänt så mycket idag egentligen.. Hållt på med ommöbleringen bara.. Svassat runt med cadilacen lite


Saar såå
Puss och Kram

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0