Mer gnällande

Att tvätta när man har feber och mår illa är ingen höjdare.. Jag lover er...

Men nu väntar jag bara på att sista tvätten ska bli torr så att jag kan hämta den.. Orkade inte mer än 4 maskiner idag.. Fick bli det viktigaste..

Mat var det länge sedan jag skrev något om.. Hmmm ja vad kan jag säga.. Det blev en frukost med drickyoggi och till middag så blev det två mackor med mjukost och till det lite oboy.. Cant blame me for overeating haha..

Imorgon hoppas jag att jag ska orka gå och kolla när Christofer spelar på Malmö Stadion.. Mathias hade tänkt göra mig sällskap där så det kan ju bli trevligt..

Oj vad mycket jag har att skriva om haha... Jag ligger ju mest på soffan eller sängen och tycker synd om mig själv eller lider av min hosta haha.. (skrev han och fick hostattack)

Nä avslutar nog nu.. Snart dags att ner i tvättstugan ju... Önskar man hade någon man kunde skicka ner istället för tt gå själv haha

Puss och Kramen

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0