Man skulle kanske..

En ny dag..
Hostan är kvar, ont i skallen, ont i örat.. Febern lite lägre idag för att ta upp något positivt haha

Blev lite sovmorgon idag och vaknade någon gång vid 10-tiden (tror jag) och det har inte hänt så mycket idag, ligger mest pall i soffan.. Funderar på om jag skulle fortsätta läsa på boken jag köpte.. Men då måste jag ju orka mig in i sovrummet och hämta glasögonen haha... Fast Christofer kommer ju hit om en stund så han kan kanske hämta dem till mig då hehe...

Hörde lite åska innan, men det blev inte mycket mer än en knall, så jag får väl fortsätta längta efter den haha.. Gillar ju när det knallar haha..

Nästa vecka kanske det blir ett par dagar i stugan.. Får väl se hur det blir med det hela.. Kanske bjuda en gammal bekanting på kaffe där ute?? Får väl se hur det blir med det hela?

Hmm ni märker säkert att jag inte har så mycket att skriva om.. Men det har ju som sagt inte hänt så mycket här hemma, men fått lite frulle som även idag var drickyoggi och en risifrutti..

Hmm nä jag får nog avsluta detta inlägg, lär ju inte bli mycket mer av intresse i alla fall haha... Får väl se om jag återkommer med mer idag haha... I så fall får jag väl ladda min andra lappis, då Christofer ska hämta min stora för att ha den till skoluppgift imorgon...

Vi hörs säkert senare.. Saar såå
Puss och Kram

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0