Kvällen...

Det börjar gå åt rätt håll, även om jag mår liite illa just nu..

Febern har pendlat mellan just feber och inte feber, men feberfri i morgon så ringer jag och friskar mig.. 
Idag har jag också ätit min första varma fasta föda på ett bra tag.. Kände att jag helt plötsligt blev sugen på lite grillad kyckling så jag tog tag i mig själv fick på mig lite kläder och stack och köpte det... 
Det var gott, inte riktigt så gott som det var i fantasin innan jag stack i väg och handlade men det var gott..
Men ja lite illa mår jag just nu men det är väl en vanesak hehe

Annars har det väl inte hänt något speciellt... Somnade som en klubbad säl innan och sov en timme, men tror det är positivt i tillfrisknandet..

Som sagt annars har det inte hänt så mycket men ville väl mest köra en update på att det verkar gå åt rätt håll nu.. Skönt.. Har hostat idag, men inte på långa vägar så mycket som tidigare.. Medicinen börjar kanske göra lite verkan nu förhoppningsvis.. På tiden hehe...

Nu lämnar jag bloggen och detta inlägg för denna gången...

Puss och Kramen

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0