Funderat länge..

På om jag skulle skriva ett inlägg till idag eller om jag skulle låta bli.. Egentligen har jag inte något att skriva om men samtidigt lite rastlös och skulle vilja skriva något trevligt och intressant, men ja vad skulle det vara om... ??

Jag fick i alla fall ramat in de tre bilderna..
Två blev jättebra och en blev inte så bra.. Eller ja inramningen blev det inte något fel på utan bilden var lite mörkare än vad jag trodde. Men där har jag bara mig själv att skylla eftersom det är jag själv som tagit bilden och det är jag själv som har redigerat den också.. Nåja..
Jag får väl påpeka att det mörka är mysticismen i bilden som är det viktiga haha... Eller så får jag se om jag kanske redigerar om den och beställer en ny senare.. Men så länge får den sitta uppe haha...

Får väl se om jag bland alla bilder hittar den gamla bilden också kanske haha.. Ska väl se om jag kan hitta de andra bilderna jag funderar på att förstora.. Det är väl lite tillåtet att vara liite ego när man beställer och hänger upp bilder på väggen va?? haha Frågar mest för att det blir en stor förstoring av mig själv haha.. Tror jag...

Måste också köpa ramar till Christofer och Mathias studentfoto.. Har i alla fall fått upp deras konfirmationsfoto på väggen haha... Fast skulle vilja hitta orginalbilderna så att jag hade kunnat göra dem i samma format som studentfotona.. 

Fan hatar att ha så många idéer om lägenheten, om tatueringar och massor av annat och sedan inte ha möjligheten just nu att fullfölja de idéerna och drömmarna... Har bara mig själv att skylla men vill ändå skrika FTW..

Nåja.. Tempus Tuum Veniet Frankie.. Tempus Tuum Veniet...

Ja nä då hade jag väl inte mer att skriva om för närvarande haha... Så ni får nöja er med detta inlägget för denna gången...

Vi hörs igen... Saar såå..

Puss och Kramen

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0