En uppdatering från sänghalmen

Febern verkar (peppar, peppar, ta i trä) vara på väg på rätt håll. MEN hostan känns lite värre (slemmet pratar vi inte om) och när jag vaknade imorse så kunde jag inte öppna mitt högra öga..

Mitt öga var typ igenmurat/geggat och fick stappla mig upp på vingliga ben och ett öga till toa så jag kunde tvätta ögat.. Så antagligen har jag en liten infektion i ögat också (eller inflamation, vad vet jag haha)

Var tvungen och krypa till affären också eftersom det inte finns någon annan här hemma som vill handla till mig.. Tyvärr har jag väl inte dresserat mina dammråttor så väl än.. Men nu fick jag i alla fall handlat lite mer vatten, cola och yoggi.. Men nu ligger jag här igen.. 

Mathias blev precis hemskickad från sin praktikplats p g a hans hosta och han skulle ringa VC imorgon.. Bra beslut käre son...

Förresten så har jag nu tittat klart på 2 säsonger av Sons of Anarchy.. Säsong 3 kommer ut 21 september, så det kan ju bli lagom till nästa lön hehe...
Något annat? Nja jag surfade runt lite på nätet igår och hittade en ny förkortning jag gillade hehe:

Nä nu orkar jag inte skriva mer för denna gången.. Hörs kanske senare igen

Puss och Kramen

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0