En morgon som denna

God morgon  får jag väl säga, och precis som det ser ut på bilden så har jag väl inte varit vaken allt för länge haha... Kom väl upp vid 8-snåret..

Dragit i mig en Drickyoggi också... Päron/Vanilj blev det idag.. 
Har inte kollat men kan tänkas att jag är näst intill feberfri idag, men å andra sidan så börjar jag få ont i öronen nu, så än är plågorna inte slut haha.. Men som jag tror jag skrivit innan så är det ju billigare att jag är sjuk nu än när jag börjar jobba igen haha... Och vädret är ju ändå inte det bästa hehe... 
Tittar man ut idag så känns det som om det är en färgskala.. En färgskala i grått..

Vad står på programmet idag då? Hmm jag vet inte riktigt, men funderar på att sortera mina 14 ton tvätt och sedan kanske försöka hitta en tvätttid... Mamma skulle komma och lämna bilen igen, även om det inte är som så att jag behöver den precis nu..

Hmmm inte så mycket att skriva just nu eftersom jag precis har vaknat, men jag ville väl mest komma in och säga godmorgon till er kära läsare..

Vi hörs säkert senare igen.. Saar såå

Puss och Kramen

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0