Det var inte förväntat..

Men jag kanske borde kanske ha anat det..
Att må så här skulle sätta sig på humöret lite...
Känner igen "the tingeling sensation" när jag börjar känna lite deppighet..

Men jag ska göra allt för att inte låta den känslan vinna, aldrig i livet
Jag vet att ljuset finns där inne..
Detta är bara en tillfällig liiten dipp..

Äh glöm det..
Det är snart bra igen *ler*
Mathias är här i helgen...
Vi har redan skrattat så jag fått hostattack..
Vi har redan fjöntat oss i bilen med skratt..

Just nu är han hemma hos Emma och Christofer...
Spelar FIFA 11

Tack älskade söner för att ni finns *ler*
Ni är mitt allt, mina ljus, mina skratt.. Min lycka

Puss och Kramen

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0