Ännu en dag...

Gårdagen var inte så kul rent hälsomässigt.. Låg som en klubbad säl hela dagen.. Med en temp som hela tiden steg.. Det slutade i natt med toppnoteringen på 39,7.. Vaknade i natt av att det kändes som om jag badade i svett och jag stapplade upp och fick öppnat fönstret och lyckades somna igen..
Vaknade vid halv 8 och kan väl inte påstå att jag sovit bra under natten, men jag sov så pass mycket igår att jag inte än känner mig så trött, men klockan är ju inte så mycket än så man vet ju inte hur det kommer att sluta.. Hostan håller mig i alla fall vaken haha.. Tempen något lägre med ca 38.1 nu.. 

Mat? Inte att tänka på haha.. Igår fick jag i mig en drickyougurt och det samma idag, plus vanlig vätska.. Det är t o m så illa att inte ens snuset är lockand..

Hmm vilket kul och positivt inlägg detta blev då haha... Kanske blir mer senare men just nu ska jag bädda ner mig i soffan och tycka synd om mig själv haha, det är ju ingen annan som gör det ju haha..

Puss och Kram

Spårlämningar
Skrivet av: Emma

Jag tycker synd om dej :/

Krya på dej !

2011-08-08 @ 11:20:10
Här hittas jag: http://emma-ask-tindberg.blogspot.com/

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0