Ännu en dag...

Egentligen skulle jag kunna kopiera allt som jag skrivit den senaste tiden om hur jag mår för det stämmer väl in fortfarande..
Tempen ligger konstant mellan 38-39 grader.. Huvudet värker, hostan irriterar, mår illa... Som det verkar nu så är det väl att försöka få en tid på vårdcentralen på måndag, men samtidigt så betyder väl det att jag måste sjuka mig min första dag efter semestern.. Inte så kul, varken jobbmässigt eller ekonomiskt...

Måste snart också ta mig för att sortera i alla fall lite tvätt eftersom jag har tvätttid ikväll.. Inte för att jag känner för att tvätta utan för att jag måste.. Den enda fördelen med att ha varit sjuk är ju att det inte har gått så mycket kläder, så det är väl därför som jag har dragit ut på tiden vad det gäller tvättandet..

Fan min skalle värker.. Och när jag vaknade imorse så var det typ Sahara i munnen.. Samtidigt som det smakade som om något hade krupit in och dött där...
Sömnen är inte den bästa just nu heller, vaknar ideligen antingen av att jag fryser eller att jag svettas.. Mest av att jag svettas..

Fan vad gnällig jag är.. Sorry..  
Skulle bara vilja sova nu men måste ju sortera tvätthelvetet..

Bäst att avsluta detta inlägget tror jag.. Blir nog inte mycket positivt skrivit i det här inlägget i alla fall...

Saar såå

Puss och Kramen

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0