Valborg..

Idag har jag sovit äckligt länge... Till och med så att jag själv blev lite överraskad.. Men men jag kom upp i alla fall och det är alltid något.. Drömt både bra och konstigt i natt.. Men den bra delen, skulle verkligheten bli som den så är jag inte den som kommer att klaga i alla fall.. Även om jag inte fick drömt klart..

Har väl gjort lite idag i alla fall.. Eller ja inte mycket precis.. Har varit en runda i stugan och sedan har jag varit på Erikslust och handlat lite mat.. Det fick bli färska hamburgare med MAX bröd och lite trevliga tillbehör.. Var rätt gott, men lyckades bränna mig lite p g a att jag var lite klumpig när jag skulle bära iväg med maten när den var färdig.
Just nu ligger jag på soffan och tittar på TV, nyheterna just nu.. Tydligen så fyller Kungen pensionär idag.. Kul för honom ju hehe... Undrar om han fick en ny slips av barnen??

Många tankar ont i magen.. Nu är det avslutat med skrivandet för detta inlägg..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0