Stormen river öppet hav alt jag är blåst

img_5709 (MMS)

Ute så blåser det och vinterjacka på.  
 
Inte jättemycket att skriva om. Mår lite halvt som igår.  
 
Drömde jättekonstigt i natt svårt att förklara men ska försöka förklara lite mer imorgon men det blev ett uppvaknande som inte var optimalt 
 
Efter jobb idag stack jag ut till stugan för att kolla vattenledningarna, inget kul resultat med en trasig ventil och ett sprucket rör, får väl se hur jag kan fixa det... Suck 
Nåja.. Imorgon åker jag på en liten resa i tjänsten till Brøndby (som ligger i Danmark om ni inte visste) och ska bli skönt att komma från lite... 
 
Jag får försöka få till ett längre inlägg imorgon så jag avslutar nu


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0