Söndag, en sån dag

Tog en liten extra sovmorgon idag, följt av bara allmänt slappande i soffan och slötittande på TV.. Söndag i själ och hjärta..
Känner sig lite ensam idag och skulle vilja ha någon att hålla om..

Håller på att tvätta lite, för att minska det globala tvättberg som tornar upp sig hemma hos mig.. Men pallar nog inte ta mer än typ 4 maskiner.. Men skulle nog behöva tvätttid i en vecka eller så..

Känner mig så trött idag.. Nog lite med allt som finns i skallen just nu och kryddat med några nypor ensamhet och tankar om det. Och imorgon är det måndag igen och dags för ännu en orörd vecka som man kan strula till..
Ska försöka vara på jobb 07.00 imorgon så jag kan få AP-mötet avklarat på morgonen och slippa det på eftermiddagen..
Nä nu snart dags att ner i tvättstugan igen så jag avslutar för denna gången..


Spårlämningar
Skrivet av: blackmisery

Lät som en bra söndag det! Höppes måndan har flyte på i lugn å ro åxå! Kram om

2011-04-18 @ 15:31:35
Här hittas jag: http://blackmisery.bloggspace.se

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0