Sinnesstämning

Ja den är väl just nu en salig blandning egentligen.. Känner mig INTE deppig men ändå lite nere, glad men inte sprudlande.. Är väl inne i en period av mycket tänkande just nu och saknar väl någon som kramar mig och säger att allt blir bra.. Det räcker inte att jag får de kramarna i mina drömmar, fast konstigt nog lite gör de det nog..

Känslorna svajjar väl rätt mycket just nu men har, även om det är förgäves skulle jag tro, väldigt mycket värme inombords som egentligen bara skulle vilja ut.. Fast kanske blir farligt då haha..

Kära läsare ni måste tycka jag är svamlig, men det är väl egentligen bara skriften som är svamlig, tankarna svamlar inte lika mycket, men det är mest för att jag bestämt mig för vad jag ska och inte ska skriva här i bloggen.. Vissa saker håller jag för mig själv och/eller berättar jag bara för väldigt få och speciellt utvalda personer..No offense dear readers..
Jag gjorde något i fredags som jag gjorde för att jag kände att jag måste vara ärlig mot mig själv och våga chansa.. Sedan om det var rätt eller om det var fel ja det vet jag inte, men nu är det gjort och inte något som går att ångra, vilket jag inte gör på ett sätt.. Nu kan jag i vilket fall som helst släppa det från hjärnan så att säga.. Det är väl bara reationen kvar.. Men jag kan inte göra mer i alla fall, jag har gjort mitt skulle man kunna säga...
Jag vet ju en del av reaktionen, eller rättare sagt jag anar reaktionen.. Men jag är ändå glad att jag gjorde vad jag gjorde, om inget annat för min egen skull och min egen frid..

Och nu för er så lät det som världens svammel igen gissar jag men makes perfect sense for my you know..

Om jag fick skriva en speciell mening just nu skulle det nog vara:
Jag önskar Du var här hos mig..

Nu ska jag nog avsluta detta inlägg och fortsätta titta på Jurassic Park III (Visste inte ens att det fanns en trea)

Spårlämningar
Skrivet av: Ellinor

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-05-08 @ 12:04:15
Här hittas jag: http://smsalåna.nu

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0