Om natten kom min önskan



I natt har jag drömt så underbart, så underbart att jag blev förbannad
när jag vaknade, innan jag drömt färdigt, på soffan för jag visste då
att drömmen inte skulle fortsätta när jag gått in och lagt mig.

Drömmen var så mysig, så varm, så full av kärlek, påminde så mycket
om det inlägg jag skrev igår.. Jag var älskad, jag var önskad av en
vacker och underbar kvinna som verkligen ville ha mig.

Nu tror alla givetvis att det "bara" var en intensiv sex-dröm eller så
men det kan jag faktiskt dementera.. Visst det fanns inslag av sådant
men det intensiva för mig var närheten, orden som sades.. Ord som
det är så längesedan jag fick höra, orden som jag så gärna vill höra
från den där speciella kvinnan.. Och som jag hörde dem i min dröm
så smälte jag bara när jag hörde dem.. Jag kunde verkligen känna
den känslan i drömmen som jag brukar definiera som Centrifugen.
(alltså när det snurrar både i mage och skalle)

Jag hoppas att jag igen ska få höra de orden, och denna gången
inte i en dröm, få höra dem från den speciella kvinnan som så såg
mig för den jag är och accepterade mig för den jag är. Drömmar??
Förhoppningsvis inte, förhoppningsvis är det en föraning av det stora
och inte bara en dröm om något som aldrig kommer att hända

Jag vill ha kärleken, jag tror jag är redo, redo för att vara löjligt kär.
Jag vill känna den känslan, säga de orden, höra de orden, känna
den värmen, känna den lyckan, alla de känslor som jag kände i
min dröm, en dröm som jag kommer att bära med mig länge..

Jag längtar efter henne, mer säger jag inte om det, hon är vacker


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0