Oj då... Igår var det visst söndag

Blev ju inget bloggat igår heller ju... Attans mig va hehe

Dagen bestod i att bistå min kära moder ute i stugan, samtidigt som jag och Christofer stack iväg till Bauhaus för att försöka se om vi kunde hitta något som vi kunde fixa den trasiga ventilen och det spruckna röret med.. Vi hittade en liten lösning och glada i hågen firade vi med vars två korvar på IKEA hehe...

Väl ute i stugan fick vi snart på den nya ventilen men problemen kom när vi skulle fixa "böjen".. Det visade sig att vi köpt något som passade till 12 mm rör, men givetvis var ju röret bara 12 mm på ena sidan, för på andra sidan var röret 15 mm.. Hmmm nåja men det är bara att i veckan försöka se till att komma till Bauhaus igen och köpa rätt saker... Och sedan blir vi väl mammas/farmors hjältar haha...
Hon tyckte nog redan vi gjort ett bra jobb för nu planerar hon den nya varmvattenberedaren som det tydligen är meningen att vi ska sätta upp haha.. Svettas redan..

Efter det så kastade vi lite skräp och sedan stack vi hem och hämtade Mathias för att sönerna skulle spela en match i korpen.. Det var riktigt skönt att sitta där i solen och njuta av en bra match på Mellanhedens konstgräs..
Matchen? Ja den slutade 6-2 tror jag.. JAAA vinst haha...

Efter det him o mad... Och många blåa tankar hehe

Ja det var väl typ söndagen... Ja förutom jag var in om på jobb och fixade ett litet trassel


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0